Ściskanie marży i obniżanie kosztów powstrzymują producentów przed inwestowaniem w nowe technologie. Chcą zobaczyć wyraźny i krótkoterminowy zwrot z inwestycji. W rzeczywistości 88% liderów biznesowych badania stwierdziło, że obawy związane z prędkością ROI spowalniają obecnie ich próby automatyzacji. Ponad połowa respondentów z każdego segmentu stwierdziła, że zwrot z inwestycji w automatyzację nie jest wystarczająco szybki. W wynikach badania rysują się pierwsze trzy bariery związane z automatyzacją: problemy z oszacowaniem ROI, różne konfiguracje biznesowe i problemy z podaniem wskaźników wartości.
Coraz bardziej złożone i szybko zmieniające się rynki mogą utrudnić obliczenie dokładnych wartości kosztów i korzyści. To z kolei powstrzymuje projekcję rzetelnego ROI, utrudniając próby zakupu na wysokim poziomie. Raport wykazał, że 75% ankietowanych rozumie pozytywne skutki zastosowania AMR w miejscu pracy. 59% uważa, że AMR pomoże im obniży...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
- dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
- dostęp do czasopisma w wersji online,
- dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ... i wiele więcej!