Ostatnich kilka lat spędził Pan w Polsce. Jakie zmiany na pierwszy rzut oka uważa Pan za istotne dla rozwoju efektywnej logistyki?
REKLAMA
Spędziłem w Polsce blisko siedem lat, obserwując, jak zmieniał się region Europy Środkowo-Wschodniej. Widziałem zmieniający się krajobraz. Jeśli spojrzysz na inwestycje, na rozwój nieruchomości, to jest fenomenalne, w jaki sposób rozwinął się ten region. Widać ogromną liczbę inwestycji, które miały miejsce w obszarze deweloperskim. Zdecydowanie poprawiła się infrastruktura drogowa, zwłaszcza wokół miast. Rozwój infrastruktury drogowej, nowe inwestycje mają ogromny wpływ na rozwój sektora logistycznego.
Czy zmieniło się podejście polskich klientów do zarządzania logistyką?
Wielu klientów, których mamy w Polsce, to duże, globalne i międzynarodowe firmy. Obsługujemy również największych polskich graczy mających swoją siedzibę w Polsce. Bez względu na kapitał i pochodzenie firmy menedżerowie logistyki przychodzą do nas z takimi samymi oczekiwaniami jak menedżerowie firm globalnych. Wymagają od nas digitalizacji, chcą skutecznych i powtarzalnych operacji. Nie widzę między nimi żadnych różnic, a my zapewniamy im ten sam standard niezależnie od tego, gdzie prowadzimy działalność.
Z końcem ubiegłego roku Pana zakres obowiązków w DHL Supply Chain rozr...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
- dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
- dostęp do czasopisma w wersji online,
- dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ... i wiele więcej!