Zaangażowanie pracownika w tworzenie marki pracodawcy. Jak pracownik staje się ambasadorem

MENEDŻER

Zaangażowany pracownik to skarb. Pracownik jednak nie tylko może i powinien angażować się w wykonywanie swoich codziennych obowiązków. Może też stać się ambasadorem naszej marki.

Na rynku jest wiele technik promocji pracodawcy, a firmy prześcigają się, oferując atrakcyjne benefity mające na celu nie tylko zainteresować potencjalnych kandydatów, ale także wzmocnić zaangażowanie aktualnych pracowników. 
Zapewne każdy z nas wie jakie są korzyści z wysokiego zaangażowania pracowników. A czy zastanawiałeś się, jakie korzyści niesie za sobą posiadanie ambasadorów marki wśród pracowników? 
Bardzo często spotykam się z obawami. Główną z nich jest to, że polityka związana z marketingiem i działania promocyjne oraz rekrutacyjne wymkną się spod kontroli. Jest takie ryzyko, ale jest ono realne tylko wtedy, kiedy nie wdrożymy naszego ambasadora wystarczająco dobrze w dany projekt. 
Z pewnością czytając ten artykuł, już zdążyłeś pomyśleć: „no tak, ale to dobre dla korporacji, z rozwiniętym marketingiem oraz działaniami employerbrandingowymi…” Zaskoczę Cię – ambasadorem mar...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
  • dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
  • dostęp do czasopisma w wersji online,
  • dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ... i wiele więcej!

Przypisy