Kluczowym elementem w zarządzaniu każdym procesem jest zrozumienie istoty tego procesu, jego najważniejszych elementów, ich podatności na zagrożenia i skutków utraty czy zniszczenia mienia oraz zakłócenia procesu, dla funkcjonowania całej firmy. Stąd ochrona – jak każdy inny proces – powinna być „uszyta na miarę”. Powinna także nadążać za organizacją w trzech głównych obszarach:
- Zmiany procesów zachodzących w firmie i zmiennością mienia.
- Zmiany „technologii” wykorzystywanych do dokonywania czynów zabronionych.
- Zmiany technologii ochronnych.
A do tego dochodzi jeszcze aspekt ekonomiczny, wszak ochrona jako jeden z kosztów jest czynnikiem cenotwórczym, a więc mającym wpływ na konkurencyjność naszych towarów i usług.
Kiedy spojrzymy na obecną sytuację w branży ochrony, bez trudu spostrzeżemy, że koszty ochrony stacjonarnej rosną drastycznie. Co więcej, wzrost ten jest coraz mniej przewidywalny,...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
- dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
- dostęp do czasopisma w wersji online,
- dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ... i wiele więcej!