Dlaczego jakość spotkań jest szczególnie ważna w logistyce? Kiedy kilka lat temu tworzyliśmy zespół logistyki w firmie handlowej, usłyszałem coś, co było laurką pracy całego zespołu. Rzucona przez kogoś mimochodem opinia, ale skrupulatnie zanotowana w mojej głowie i sercu: „Tam u Was w logistyce praca jest poukładana, a wszyscy pracują jak mróweczki…”. Dla mnie była to bardzo ważna informacja zwrotna, doceniająca naszą pracę. Wiedziałem, jak to wygląda z mojej strony. Miałem świadomość, że wciąż może być lepiej, ale na zewnątrz działu mieliśmy dobrą opinię. Spotkania, które odbywamy z innymi działami, są taką pracą na styku. Jest to chwila, kiedy inni wypracowują opinię na nasz temat. I dlatego, według mnie, warto zwrócić uwagę na jakość spotkań. W końcu spotkanie rozpoczęte o czasie i zakończone o czasie daje nadzieję, że towar będzie wysłany i dostarczony na czas. Jeżeli wykorzystamy czas spędzony na wspólnym spotkaniu produktywnie, w skupieniu na konkretach, a jednocześnie w miłej atmosferze, pozostawi to wrażenie, że z logistyką dobrze się spotkać, bo i pogadać można, i załatwić co trzeba też się da.
Znając trochę środowisko, wierzę, że tak jest, ale mimo wszystko zachęcam do tego, by sprawdzić, czy coś można poprawić albo zrobić...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
- dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
- dostęp do czasopisma w wersji online,
- dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ... i wiele więcej!