O czym nie chciałby Pan rozmawiać, a musimy?
Niestety, o koronawirusie i jego następstwach. Nie ma innej możliwości.
Tak, będzie o koronawirusie i logistyce. Nie uciekniemy. Ale załatwmy go trzema pytaniami. Grupa Inter Cars, a w niej ILS, to ogromna struktura, łańcuch naczyń połączonych… połączony z łańcuchami dostaw wielu podmiotów. Które z elementów struktury wymagały największej troski przez komplikacje związane z pandemią COVID-19?
Trudno powiedzieć, czy któryś z elementów wymagał mniejszej lub większej troski, ponieważ jest to właśnie system naczyń połączonych. Staraliśmy się reagować na zagrożenie związane z COVID-19, równoważąc działania bez nerwów, zachowując ciągłość działania. Jeśli okazywało się, że będzie mniej dostaw, możliwy jest spadek sprzedaży, to począwszy od magazynów i skończywszy na filiach, dopasowywaliśmy roboczogodziny do optymalnego poziomu.
Jak wyglądał proces wprowadzania zmian w zakresie zapewnienia ciągłości operacji i jakie działania zostały podjęte?
Inter Cars odnajduje się w sytuacjach, w których wymagana jest elastyczność. Ta zdolność p...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
- dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
- dostęp do czasopisma w wersji online,
- dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ... i wiele więcej!