Nie pojawił się chaos informacyjny i decyzyjny. Rozmowa z Łukaszem Majchrem, dyrektorem logistyki ILS – GK Inter Cars S.A.

MENEDŻER

O tym, o czym wolelibyśmy nie rozmawiać, jak wpłynęło to na zarządzanie logistyką Inter Cars, o przyszłości automotive aftermarket, planowanych i zrealizowanych projektach z Łukaszem Majchrem, dyrektorem logistyki ILS – GK Inter Cars S.A., rozmawia Magdalena Libiszewska.

Łukasz Majcher, dyrektor logistyki ILS – GK Inter Cars S.A.


O czym nie chciałby Pan rozmawiać, a musimy?

Niestety, o koronawirusie i jego następstwach. Nie ma innej możliwości.

Tak, będzie o koronawirusie i logistyce. Nie uciekniemy. Ale załatwmy go trzema pytaniami. Grupa Inter Cars, a w niej ILS, to ogromna struktura, łańcuch naczyń połączonych… połączony z łańcuchami dostaw wielu podmiotów. Które z elementów struktury wymagały największej troski przez komplikacje związane z pandemią COVID-19?

Trudno powiedzieć, czy któryś z elementów wymagał mniejszej lub większej troski, ponieważ jest to właśnie system naczyń połączonych. Staraliśmy się reagować na zagrożenie związane z COVID-19, równoważąc działania bez nerwów, zachowując ciągłość działania. Jeśli okazywało się, że będzie mniej dostaw, możliwy jest spadek sprzedaży, to począwszy od magazynów i skończywszy na filiach, dopasowywaliśmy roboczogodziny do optymalnego poziomu. 

Jak wyglądał proces wprowadzania zmian w zakresie zapewnienia ciągłości operacji i jakie działania zostały podjęte?
Inter Cars odnajduje się w sytuacjach, w których wymagana jest elastyczność. Ta zdolność p...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
  • dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
  • dostęp do czasopisma w wersji online,
  • dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ... i wiele więcej!

Przypisy