Jak wygląda codzienna praca kierownika ds. planowania łańcucha dostaw Centrum Dystrybucji JYSK?
Ze względu na liczbę i różnorodność zadań każdy dzień przynosi nowe wyzwania. Moja odpowiedzialność skupia się na szeregu różnych zagadnień: od planowania (planowanie dostaw do Centrum Dystrybucji i magazynów zewnętrznych oraz wysyłek z Centrum Dystrybucji do sklepów JYSK), obsługi sklepów (logistyczne wsparcie sklepów w tematach systemowych oraz problemów z dostawami zarówno dotyczących jakości, jak i terminowości dostaw), działu danych referencyjnych (tworzenie, zmiany artykułów w systemie, monitorowanie systemu zamówień oraz błędów powstających w procesie komunikacji między systemami), Centrum Usług Wspólnych (obsługa dokumentów importowych wraz z obsługą płatności dla Danii, Szwecji, Bułgarii i Polski; odprawy celne importowe dla Danii i Szwecji; obsługa zamówień artykułów wyposażenia sklepów...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
- dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
- dostęp do czasopisma w wersji online,
- dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ... i wiele więcej!