Przesiadka na nadwozia wymienne. Rozmowa z Markiem Skowrońskim, dyrektorem biznesu lądowego Klastra Europa Północna i Wschodnia DB Schenker

ZARZĄDZANIE

O tym, w jaki sposób DB Schenker przewiezie rocznie tę samą masę towarową co dotychczas, realizując 26 500 kursów międzyterminalowych mniej, czyli o jednym z największych projektów realizowanych obecnie przez operatora logistycznego, z Markiem Skowrońskim, dyrektorem biznesu lądowego Klastra Europa Północna i Wschodnia DB Schenker, rozmawia Magdalena Libiszewska.

Spotykamy się w nowo otwartym terminalu przeładunkowym w Nowej Wsi Wrocławskiej, który jest ważnym elementem sieci transportu lądowego DB Schenker. Dlaczego?

Nasza sieć składa się z ponad 420 terminali w całej Europie. Terminale te są połączone ze sobą, oplatając gęsto 38 krajów europejskich. Jest to sieć unikalna z wielu powodów – jednym z nich jest fakt, że jako jedyna w Europie, a nawet na całym świecie, ma tak szeroki zasięg. Spowodowane jest to faktem, że biznes lądowy ma duże znaczenie, szczególnie w Europie. Drugi powód unikalności naszej sieci to fakt, że jest to sieć własna. Nie ma tu więc mowy o ryzyku „luźnych” połączeń i umów wielu firm, które w ten spo...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
  • dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
  • dostęp do czasopisma w wersji online,
  • dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ... i wiele więcej!

Przypisy