Postawiliśmy na digitalizację, automatyzację i omnikanałowość

E-commerce

Stale digitalizujemy pro­cesy i konsekwentnie dążymy do umacniania pozycji lidera w Europie Środkowo-Wschodniej, mówi. Łukasz Boguszewski, dyrektor ds. logistyki z MODIVO S.A. w rozmowie z Alicją Kostecką . 

Pod szyldem MODIVO spółka MODIVO S.A. sprzedaje od początku roku odzież w 16 krajach, mając w ofercie blisko 200 tys. produktów i ok. 650 marek. Jakie zmiany ta konsolidacja generuje dla logistyki i łańcucha dostaw?

Spółka MODIVO ma ogromny potencjał i bardzo intensywnie się rozwija. Tak dynamiczne działania wymagają od nas wdrażania w organizacji zaawansowanych i innowacyjnych rozwiązań. Szczególny nacisk kładziemy na logistykę, która dla MODIVO S.A. jest kluczowa do osiągania ambitnych celów i zapewnienia przewagi konkurencyjnej.

Podczas rozszerzania naszej działalności konieczne były inwestycje w zaawansowane rozwiązania logistyczne, technologiczne oraz bezpieczny i odporny łańcuch dostaw. Oferując szeroką ofertę produktową dla klientów, doszliśmy do wniosku, że jeden magazyn w Zielonej Górze nie zapewnia odpowiedniej pojemności. Dlatego ważnym projektem jest zakończona niedawno b...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
  • dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
  • dostęp do czasopisma w wersji online,
  • dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ... i wiele więcej!

Przypisy