Pod szyldem MODIVO spółka MODIVO S.A. sprzedaje od początku roku odzież w 16 krajach, mając w ofercie blisko 200 tys. produktów i ok. 650 marek. Jakie zmiany ta konsolidacja generuje dla logistyki i łańcucha dostaw?
Spółka MODIVO ma ogromny potencjał i bardzo intensywnie się rozwija. Tak dynamiczne działania wymagają od nas wdrażania w organizacji zaawansowanych i innowacyjnych rozwiązań. Szczególny nacisk kładziemy na logistykę, która dla MODIVO S.A. jest kluczowa do osiągania ambitnych celów i zapewnienia przewagi konkurencyjnej.
Podczas rozszerzania naszej działalności konieczne były inwestycje w zaawansowane rozwiązania logistyczne, technologiczne oraz bezpieczny i odporny łańcuch dostaw. Oferując szeroką ofertę produktową dla klientów, doszliśmy do wniosku, że jeden magazyn w Zielonej Górze nie zapewnia odpowiedniej pojemności. Dlatego ważnym projektem jest zakończona niedawno b...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
- dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
- dostęp do czasopisma w wersji online,
- dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ... i wiele więcej!