Jesteśmy ekspertem w swoim segmencie - Rozmowa

MENEDŻER

Wąska specjalizacja sprzyja rozwojowi biznesu – mówi Ellina Lolis, wiceprezes zarządu JF Hillebrand Poland w rozmowie z Alicją Kostecką.

Podoba mi się Wasz slogan reklamowy: „We do not transport goods, we transport dreams”. Proszę powiedzieć, jak to interpretować?

Długo zastanawialiśmy się, jakie hasło powinno towarzyszyć naszej działalności biznesowej. Chcieliśmy, aby niosło ono jakieś przesłanie, a nie tylko słowa, które nic nie znaczą. A ponieważ jednym z naszych celów biznesowych jest urzeczywistnianie marzeń naszych klientów, poprzez np. doradztwo dotyczące rozpoczęcia działalności i funkcjonowania w branży beverages, wybraliśmy właśnie takie hasło, które wspiera realizację ich marzeń w biznesie.

Hillebrand to światowy operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze wąskiego rynku napojów spirytusowych. Czy na rynku usług logistycznych jest miejsce na tak wąską specjalizację?

W tym roku firma obchodzi 178. rocznicę swojej działalności i przez te wszystkie lata rozwijała się w tej wąskiej specjalizacji – logistyce napojów alkoholowych i niealkoholowych. Na...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
  • dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
  • dostęp do czasopisma w wersji online,
  • dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ... i wiele więcej!

Przypisy