Dołącz do czytelników
Brak wyników

E-commerce

20 maja 2022

e-Fulfillment napędza handel w internecie

0 309

E-commerce od kilku lat rozwija się w rekordowym dwucyfrowym tempie, ale dopiero pandemia pokazała, jak ważnym sektorem w gospodarce jest handel internetowy, jaką rolę odgrywa w społeczeństwie i jak dużym potencjałem rozwojowym dysponuje. Wspierając małe i średnie firmy w obsłudze coraz większej liczby zamówień i skalowaniu działalności, DHL Supply Chain inwestuje w swoją europejską sieć EFN (European Fulfillment Network).

Fulfillment, czyli całościowe albo częściowe przekazanie obsługi logistycznej w fachowe ręce partnera logistycznego, to rozwiązanie z którego coraz chętniej korzystają małe i średnie firmy prowadzące sklepy internetowe. Od ponad roku dostęp do swojej europejskiej sieci 30 centrów e-fulfillmenu, w tym na rynku Zjednoczonego Królestwa, oferuje firma DHL Supply Chain, wiodący dostawca usług logistyki kontraktowej należący do Grupy Deutsche Post DHL. Ogrom doświadczeń we współpracy z największymi graczami rynku e-commerce wyznaczającymi trendy, pociągnął za sobą decyzję by firmy rozkwitające w tym segmencie również uzyskały dostęp do rozwiązań jakie dotychczas były zarezerwowane tylko dla najsilniejszych brandów.

POLECAMY

Co daje bycie w sieci EFN?

Obecność w European Fulfillment Network daje sprzedawcom dostęp do infrastruktury, wiedzy i doświadczeń z zakresu obsługi zamówień internetowych, które przez lata udało się wypracować globalnemu operatorowi logistycznemu. Na wysoce konkurencyjnym rynku, na którym poza ceną produktu rządzą czas, koszt i terminowość dostawy, procesowanie zamówień w jednym z 30 nowoczesnych centrów e-fulfillmentowych pozwala zapewnić wysoką jakość obsługi klienta. Lokalizacja centrów w bezpośrednim sąsiedztwie głównych miast i skupisk ludności jak: Londyn, Paryż, Mediolan, Amsterdam, Madryt czy Warszawa i w bliskości innych obiektów oferujących inne, ważne z punktu widzenia e-commerce usługi logistyczne, oznacza wsparcie klientów w całym łańcuchu dostaw.

– Widzimy, że e-handel dziś wygrywa. Tworząc sieć EFN skupiliśmy się na opracowaniu takich rozwiązań, które w rzeczywisty sposób pomogą rozwijać się mniejszym i średnim firmom oraz markom sprzedającym przez internet, dając im dostęp nie tylko do infrastruktury i serwisów, ale przede wszystkim d...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
  • dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
  • dostęp do czasopisma w wersji online,
  • dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy