Zautomatyzowana wymiana informacji. Jak firma Omnipack skróciła czas obsługi zamówienia w e-commerce o ponad 2 godziny?

PROJEKTY

W czasie pandemii wielu producentów zostało wręcz zmuszonych do handlu internetowego, a część z nich nie powróci już do tradycyjnej formy sprzedaży lub zmniejszy jej zakres. Nic dziwnego zatem, że w ostatnich kwartałach konkurencja między sklepami online zwiększyła się. Ważnym elementem wpływającym na szybkość obsługi jest proces przyjęcia towaru, szczególnie w przypadku produktów, dla których rejestrowane są różne cechy, a nie jedynie ilość. Optymalizacja tego właśnie procesu była celem współpracy Omnipack i GS1 Polska.

Omnipack to prężnie działająca firma, świadcząca kompleksowe usługi fulfilment dla ponad 100 klientów: średniej wielkości sklepów e-commerce na terenie kraju oraz całej Europy. Omnipack założył doświadczony zespół praktyków w odpowiedzi na rosnące potrzeby i wymagania branży logistycznej oraz e-commerce. Firma zapewnia magazynowanie, pakowanie, wysyłkę zwrotów oraz szereg usług dodatkowych. 
Aby zoptymalizować wewnętrzne procesy bizneso...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
  • dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
  • dostęp do czasopisma w wersji online,
  • dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ... i wiele więcej!

Przypisy