Nowa usługa UPS zapewnia przedsiębiorstwom korzystną cenowo i efektywną opcję dostawy towarów do klientów spoza Unii Europejskiej (UE). Przewiduje się, że w 2022 roku transgraniczna sprzedaż internetowa będzie stanowić 20% rynku e-commerce, a nasze badania pokazują, że już 68% klientów online robi zakupy w sklepach zagranicznych— powiedział Abhijit Saha, wiceprezes ds. marketingu UPS Europe.
POLECAMY
Według Komisji Europejskiej kraje UE wyeksportowały do reszty świata towary o wartości prawie 2 bilionów euro w 2018 r. Eksport pozwala przedsiębiorstwom dotrzeć do nowych klientów oraz zdywersyfikować przychody, by móc poradzić sobie z wahaniami koniunktury. Usługa UPS Economy przynosi korzyści firmom z segmentu B2C, które chcą eksportować towary do najważniejszych lokalizacji na całym świecie, ale czekały na bardziej opłacalną opcję wysyłki za granicę.
Dzięki połączeniu konkur...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
- dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
- dostęp do czasopisma w wersji online,
- dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ... i wiele więcej!