TVH realizuje strategię CX
‘Przepraszamy, cały nasz budżet przeznaczyliśmy na doskonałą obsługę klienta.’ Taki slogan znajduje się na nowym billboardzie, na budynku siedziby TVH w Waregem,—skierowanym w stronę autostrady E17—. Światowy dostawca części i akcesoriów do urządzeń transportu bliskiego i urządzeń przemysłowych jest znany z dowcipnych billboardów, które są zawsze projektowane na miejscu. Ale nigdy wcześniej żaden z nich nie był tak popularny w mediach społecznościowych. Co więcej, doskonale podsumowuje on ambicje TVH na nadchodzące lata: optymalizację doświadczeń klientów (CX).
To właśnie z myślą o tych ambicjach TVH utworzyła w zeszłym roku nowy dział: Customer Experience. Będziemy koncentrować się na e-commerce i digitalizacji, jednak każdy pr...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
- dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
- dostęp do czasopisma w wersji online,
- dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ... i wiele więcej!