Dołącz do czytelników
Brak wyników

ZARZĄDZANIE

4 lutego 2020

TVH realizuje strategię CX

72
‘Przepraszamy, cały nasz budżet przeznaczyliśmy na doskonałą obsługę klienta.’ Taki slogan znajduje się na nowym billboardzie, na budynku siedziby TVH w Waregem,—skierowanym w stronę autostrady E17—. Światowy dostawca części i akcesoriów do urządzeń transportu bliskiego i urządzeń przemysłowych jest znany z dowcipnych billboardów, które są zawsze projektowane na miejscu. Ale nigdy wcześniej żaden z nich nie był tak popularny w mediach społecznościowych. Co więcej, doskonale podsumowuje on ambicje TVH na nadchodzące lata: optymalizację doświadczeń klientów (CX).

To właśnie z myślą o tych ambicjach TVH utworzyła w zeszłym roku nowy dział: Customer Experience. Będziemy koncentrować się na e-commerce i digitalizacji, jednak każdy pracownik przyczynia się do idealnego doświadczenia klienta- powiedziała Silke Verfaillie.

POLECAMY

 

TVH rozszerza swoją strategię obsługi klienta. Na przykład w 2018 roku firma uruchomiła ogólnoświatowy program Voice of the Customer (VoC), w ramach którego zbiera opinie klientów i dostosowuje swoje usługi...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
  • dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
  • dostęp do czasopisma w wersji online,
  • dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy