Technologia warta wysiłku. LPP inwestuje w RFID

TEMAT NUMERU

LPP, polski producent odzieży, poprawi dostępność towaru i poziomu zadowolenia klientów oraz zwiększy ogólną wydajność firmy poprzez wprowadzenie na szeroką skalę systemu identyfikacji radiowej (RFID).

Program zostanie wdrożony w całym łańcuchu dostaw LPP, począwszy od procesu produkcji, poprzez platformę eCommerce oraz ponad 1700 sklepów w 23 krajach.

Dzięki ponad 200 mln produktów sprzedawanych każdego roku LPP jest dziś największą firmą produkującą odzież w Środkowej i Wschodniej Europie. Polskie przedsiębiorstwo szukało rozwiązania, które poprawi operacyjną wydajność działalności oraz zwiększy przejrzystość stanów magazynowych w jej pięciu markach odzieżowych: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Potrzeba ta stała się podstawą do nawiązania współp...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
  • dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
  • dostęp do czasopisma w wersji online,
  • dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ... i wiele więcej!

Przypisy