Peak wiedzy i zastrzyk nowości. Relacja z Kongresu Modern Warehouse 2020

WYDARZENIA OTWARTY DOSTĘP

Za nami 12. edycja Ogólnopolskiego Kongresu Magazynowania i Logistyki Modern Warehouse, wydarzenia organizowanego przez redakcję dwumiesięcznika „Nowoczesny Magazyn”. Dwa dni ubrane w sześć paneli tematycznych, cztery moderowane dyskusje, jedenaście studiów przypadku, premiery nowych marek, unikalnych produktów, wirtualną platformę targową… Blisko 200 uczestników „wyposażonych” przez ponad trzydziestu ekspertów w wiedzę, spostrzeżenia i opinie dotyczące bieżących i kluczowych tematów związanych z funkcjonowaniem centrów dystrybucyjnych i magazynów. Wszystko – online!

Tegoroczną edycję Kongresu Modern Warehouse niewątpliwie zaliczyć można do bardziej nieszablonowych w historii wydarzenia. Pierwszy raz od 12 lat uczestnicy brali udział w wydarzeniu, siedząc przed ekranami własnych komputerów. Pandemia COVID-19 nie raz namieszała już w naszych planach i również tym razem postawiła przed nami, organizatorami, nie lada wyzwanie. Parafrazując jednego z panelistów: „przyjmując pewne założenia, jedyne czego możemy być pewni, to fakt, że nasz plan na pewno nie powiedzie się w 100%”. Coś w tym jest! Nowa formuła to nowe doświadczenia, wiele testów łącza i szereg nowych rozwiązań, które trzeba było przepracować. Przyzwyczajeni do stacjonarnych kongresów musieliśmy przestawić myślenie i zrealizować Modern Warehouse w wersji przystającej do „nowej normalności”. Zaryzykujemy jednak stwierdzeniem, że zmiana ta w żadnym stopniu nie wpłynęła na jakość prezentowanych podczas dwóch dni treści merytorycznych. 

Po „pierwsze primo” – a więc relacja z pierwszego dnia kongresu

Pierwszy dzień wydarzenia dostarczył uczestnikom wiele aktualnych i znaczących treści. Począwszy od zmian w sektorze e-commerce, przez zrównoważony rozwój w magazynach, na automatyzacji centrów dystrybucyjnych w praktyce kończąc. – Pandemia przyspieszyła zmiany na rynku logistycznym, a my musimy się do tych zmian dostosować – usłyszeliśmy od Bartosza Jacyny, executive vice president business development w Chaingers, towarzyszącego naszemu kongresowi od jedenastu lat, a tym razem występującego w barwach nowej marki.
 

Sylwester Dmytriwski (LPP) otworzył kongres prezentacją o zarządzaniu kryzysowym w czasach pandemii COVID-19.  Na podstawie case study, opowiedział o metodach zwiększania przepustowości magazynów
...

Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałow pokazowych.
Załóż bezpłatne konto Zaloguj się

Przypisy