Zarządzanie przedsiębiorstwem w obszarze produkcyjnym oraz magazynowym to poważne wyzwanie. Rosnące wymagania klientów oraz presja rynku pracowniczego okazują się dla wielu firm problemem. W takiej sytuacji możliwość skorzystania z usług outsourcingowych staje się nie tylko antidotum na bieżące kłopoty, ale również – patrząc perspektywicznie – sposobnością rozwoju biznesu. Sytuacja taka sprzyja zmianie poglądów na outsourcing – niegdyś kojarzony jedynie z redukcją kosztów, dziś – bardziej z nowoczesnym rozwiązaniem biznesowym.
W sferze produkcyjno-magazynowej pomocą służyć może firma Seito Polska, świadcząca usługi w zakresie outsourcingu transportu wewnętrznego, procesów produkcji oraz spółek zależnych i obszarów pomocniczych. Prawie 30-letnie doświadczenie pozwala spółce na świadczenie usług outsourcingu dla różnych branż oraz w każdej lokalizacji. Umiejętność dostosowania się do różnych potrzeb klientów opiera się na wypracowanej metodzie wdrożeń usług outsourcingu.
POLECAMY
Rozmowa na start
– Jeszcze na etapie przygotowywania naszej oferty identyfikujemy oczekiwania klienta, dopytujemy o szczegóły, poznajemy procesy. To właśnie dzięki dialogowi, a nie narzuceniu sztywnych rozwiązań mamy możliwość rozpoznania obszarów, gdzie można podnieść efektywność. Wskazujemy je i proponujemy konkretne rozwiązania oraz narzędzia, ale to klient sam wybiera kierunek rozwoju własnego biznesu – mówi Tomasz Kur, dyrektor działu obsługi klienta w Seito Polska. – Po ustaleniu zakresu współpracy Seito wprowadza działania zmierzające do osiągnięcia efektów, których oczekuje zleceniodawca. Jednym z pierwszych kroków jest audyt przeprowadzany na terenie ob...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
- dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
- dostęp do czasopisma w wersji online,
- dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ... i wiele więcej!