Opakowania dla e-commerce

Ekoklient ma swoje wymagania

TEMAT NUMERU

Rynek e-commerce, m.in. z powodu wprowadzanych w czasie pandemii lockdownów czy ograniczeń w handlu stacjonarnym, bardzo się rozwinął. Zakupy w dużej mierze przeniosły się do sieci, a samo posiadanie e-sklepu stało się wręcz koniecznością. Świadomość konsumentów rośnie, często nie ograniczają się już oni wyłącznie do wyboru ekologicznych produktów, ale zwracają coraz większą uwagę na to, jak zostały zapakowane, czy na sam sposób dostawy. 

Branża e-commerce stanęła przed wyzwaniem, by zakupy online były nie tylko wygodne, ale też jak najbardziej ekologiczne.


Bioopakowania


Według raportu „Odpowiedzialny e-commerce 2021”, przygotowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, za najbardziej nieekologiczne praktyki e-sklepów konsumenci uważają używanie folii do pakowania przesyłek (22%), pakowanie produktów spożywczych w woreczki foliowe i reklamówki (20%), a także pakowanie małych produktów w duże paczki oraz towarzyszące temu zwiększone zapotrzebowanie na używanie wypełniaczy (18%). Te...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
  • dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
  • dostęp do czasopisma w wersji online,
  • dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ... i wiele więcej!

Przypisy