Od momentu pojawienia się nowego gracza na rynku w postaci Tesli wszyscy producenci komponentów na pierwszą zabudowę (Tier1) oraz OEM-owie skupieni byli na transformacji swoich linii biznesowych w kierunku aut autonomicznych i elektryfikacji gamy produktowej. W ostatnich latach europejska branża motoryzacyjna produkowała rocznie ok. 19 mln pojazdów, zatrudniała 2,6 mln osób,
wydając 57 mld euro na badania i rozwój. Specjaliści od systemów chłodzenia, przeniesienia napędu czy układów zasilania paliwem rozpoczęli szukanie miejsca dla siebie na nowej mapie motoryzacyjnego świata. Skalę zmian określała techniczna koncepcja auta w pełni elektrycznego. Przykładowo układ przeniesienia napędu w aucie o napędzie spalinowym składa się z ok. 200 ruchomych komponentów, a w aucie elektrycznym z ok. 17 (ponaddziesięciokrotnie mniej). Media, politycy, koncerny – wszyscy jednym głosem mówili nam, że jesteśmy u progu rewolucji na miarę pierwszego si...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
- dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
- dostęp do czasopisma w wersji online,
- dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ... i wiele więcej!