Państwa firma w przyszłym roku będzie obchodzić 10. rocznicę. Jak powstał Foodcom?
Foodcom założył Aleksander Paciorkiewicz, obecny dyrektor generalny firmy, który postanowił wykorzystać swoją wiedzę nabytą podczas studiów w Wielkiej Brytanii i doświadczenie zdobyte na stanowisku tradera w międzynarodowej spółce handlowej. Misją było stworzenie nowoczesnej, prężnie działającej firmy i wprowadzenie nowych standardów. Jako pierwsza firma mleczarska nie tylko w Polsce, ale i na świecie postanowiliśmy publikować ceny produktów, w jakich dokonujemy transakcji handlowych.
Foodcom rozpoczynało od handlu w branży mleczarskiej. Czym teraz zajmuje się firma, o jakie obszary poszerzyli Państwo swoją ofertę i co o tym zadecydowało?
Obecnie nasz obszar działania jest bardzo szeroki. Poza produktami m...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
- dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
- dostęp do czasopisma w wersji online,
- dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ... i wiele więcej!