Logistyczni łowcy na fali dostaw surowców. Rozmowa

ZARZĄDZANIE

O specyfice w organizacji dostaw produktów mleczarskich, produktów roślinnych, dodatków do żywności na całym świecie z Kamilą Kozłowską, Head of Logistic Department w Foodcom S.A., rozmawia Wiktoria Pera.

Państwa firma w przyszłym roku będzie obchodzić 10. rocznicę. Jak powstał Foodcom? 
Foodcom założył Aleksander Paciorkiewicz, obecny dyrektor generalny firmy, który postanowił wykorzystać swoją wiedzę nabytą podczas studiów w Wielkiej Brytanii i doświadczenie zdobyte na stanowisku tradera w międzynarodowej spółce handlowej. Misją było stworzenie nowoczesnej, prężnie działającej firmy i wprowadzenie nowych standardów. Jako pierwsza firma mleczarska nie tylko w Polsce, ale i na świecie postanowiliśmy publikować ceny produktów, w jakich dokonujemy transakcji handlowych.

Foodcom rozpoczynało od handlu w branży mleczarskiej. Czym teraz zajmuje się firma, o...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
  • dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
  • dostęp do czasopisma w wersji online,
  • dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ... i wiele więcej!

Przypisy