Dołącz do czytelników
Brak wyników

ZARZĄDZANIE

6 lutego 2020

Efektywna, kompetentna, nowoczesna – nowa strategia Poczty Polskiej

40
Otoczenie spółki zmienia się bardzo szybko, dynamicznie rozwija się segment paczkowy, a jednocześnie spada wolumen tradycyjnej korespondencji. Z tych powodów Poczta Polska zdecydowała się znowelizować strategię na lata 2020-2024.

To właśnie rewolucja technologiczna i cyfryzacja komunikacji oraz rozwój sektora e-commerce ma największy wpływ na sytuację Poczty Polskiej. Spółka spodziewa się, że rynek tradycyjnej papierowej korespondencji w perspektywie 2024 roku będzie spadać o 9% rocznie, natomiast wartość rynku KEP (Kurier-Ekspres-Paczka) będzie rosnąć o 14% rocznie.

Zakładamy, że w 2024 roku przychody Poczty Polskiej wyniosą 7,4 mld zł. Chcemy to  osiągnąć przede wszystkim poprzez rozwój usług paczkowo-kurierskich i logistycznych. Istotny będzie także wzrost efek...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy