Efektywna, kompetentna, nowoczesna – nowa strategia Poczty Polskiej

ZARZĄDZANIE
Otoczenie spółki zmienia się bardzo szybko, dynamicznie rozwija się segment paczkowy, a jednocześnie spada wolumen tradycyjnej korespondencji. Z tych powodów Poczta Polska zdecydowała się znowelizować strategię na lata 2020-2024.

To właśnie rewolucja technologiczna i cyfryzacja komunikacji oraz rozwój sektora e-commerce ma największy wpływ na sytuację Poczty Polskiej. Spółka spodziewa się, że rynek tradycyjnej...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
  • dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
  • dostęp do czasopisma w wersji online,
  • dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ... i wiele więcej!

Przypisy