Dołącz do czytelników
Brak wyników

TEMAT NUMERU

3 marca 2020

NR 6 (Listopad 2019)

DB Schenker follow the sun. Rozmowa z Przemysławem Głębockim, dyrektorem generalnym DB Schenker Technology Center Warsaw

97

Digitalizacja i dostarczanie rozwiązań IT to kluczowe zadania DB Schenker Technology Center Warsaw. O tym, co tworzy i jak funkcjonuje jedno z globalnych centrów IT operatora logistycznego, rozmawiamy z Przemysławem Głębockim, dyrektorem generalnym DB Schenker Technology Center Warsaw, który rozwojem IT dla logistyki zajmuje się od 23 lat.

Czym tak naprawdę jest DB Schenker Technology Center Warsaw? 
Jesteśmy zespołem specjalistów, który tworzy i dostarcza najwyższej jakości rozwiązania IT, spełniając potrzeby zarówno DB Schenker, jak i jego klientów. Razem z pozostałymi jednostkami zlokalizowanymi w Nanjing w Chinach, indyjskim Delhi oraz niemieckim Essen działamy w globalnej strukturze DB Schenker IT – Technology Solution Center. Moją ambicją związaną z centrum w Warszawie jest sprawić, aby ośrodek tworzył szczególną wartość dla spółki i jej klientów oraz stanowił wyjątkowe miejsce pracy i rozwoju dla specjalistów z branży IT.

POLECAMY

Jakiego rodzaju rozwiązania są opracowywane w DB Schenker Technology Center Warsaw? 
Z rozwiązań, które tu powstały lub są utrzymywane, korzystają klienci DB Schenker. Każdego dnia, we wszystkich zakątkach świata. Rozwiązania te umożliwiają partnerom biznesowym współpracę z DB Schenker w trybie online i uzyskiwanie jasnych informacji, takich jak ceny, status realizacji przesyłki czy niezbędne raporty, w sposób szybki i łatwy. Jednym z takich rozwiązań jest platforma eSchenker, z której korzystają klienci na całym świecie. Inne rozwiązanie, Connect 4.0, w którego rozwoju udział wzięli nasi specjaliści, jest obecnie utrzymywane w centrum w Warszawie.

Naszym celem jest zapewnienie w logistyce B2B sprawdzonych i wygodnych rozwiązań dostępnych wcześniej w segmencie B2C. Prosty i natychmiastowy booking przewozów, również w sposób mobilny, natychmiastowe informacje na temat cen oraz wygodne śledzenie statusu. Takie nowe rozwiązanie dla przesyłek lądowych o nazwie Connect4Land działa już w Polsce, Niemczech i Hiszpanii. Obecnie pracujemy nad Connect4Ocean i Connect4Air. Zależy nam, by klienci mieli dostęp do rozwiązań, które zoptymalizują sposób korzystania z profesjonalnych usług DB Schenker.

Aktualnie zajmujemy się też wdrażaniem nowego rozwiązania dotyczącego wizualizacji łańcucha dostaw, usprawniającego monitorowanie przesyłek, które ma zostać wdrożone do końca tego roku.

Na jakie korzyści może w związku z tym liczyć DB Schenker?
Podam kolejny przykład rozwiązania, które powstało z udziałem DB Schenker Technology Center Warsaw: Connect2Drive to mobilna aplikacja, która pozwala kierowcom w efektywny sposób...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
  • dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
  • dostęp do czasopisma w wersji online,
  • dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy