500 pojazdów miesięcznie mniej. Case study – RTV EURO AGD wprowadza aplikację optymalizującą proces dostawy

PROJEKTY OTWARTY DOSTĘP

Skrócenie czasu doręczeń towarów o 50%, optymalne wykorzystanie floty samochodowej i redukcja emisji spalin na poziomie kilkunastu ton rocznie to główne korzyści wynikające z wdrożenia aplikacji wspierającej proces dostaw w RTV EURO AGD. Jak przebiegał cały proces i co okazało się największym wyzwaniem przy wdrażaniu aplikacji?

O szansach upatrywanych w digitalizacji mówi się od wielu lat. Jej zestawienie z automatyzacją do niedawna postrzegane było jako katalizator rozwoju logistyki. Trudno więc dziwić się, że wiele firm coraz śmielej wdraża nowe rozwiązania usprawniające działanie procesów. Na ten krok zdecydowała się ostatnio polska firma działająca na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego – RTV EURO AGD, wdrażając uszytą na miarę aplikację mobilną wspierającą dostawy do klienta. 

O aplikacji 

Wdrożona aplikacja przeznaczona jest dla pracowników firmy, a dokładniej rzecz ujmując – dla techników-dostawców i techników-instalatorów. Jej zadaniem jest...

Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałow pokazowych.
Załóż bezpłatne konto Zaloguj się

Przypisy