Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyboru naszych usług przez Polestar w Chinach - powiedział Laurent Sik, dyrektor generalny GEFCO China. Polestar umożliwia klientom personalizację doświadczeń związanych z posiadaniem auta elektrycznego. Cieszymy się, że możemy być częścią tego procesu. Dzięki usługom Moveecar, Polestar daje klientom swobodę wyboru miejsca i czasu dostawy samochodu, bez konieczności wizyty w punkcie sprzedaży.
Polestar to szwedzka marka samochodów elektrycznych klasy premium, założona przez Volvo Cars i Geely Holding. Polestar od 2017 roku wykorzystuje synergię możliwości technologicznych i inżynieryjnych z Volvo Cars, a co za tym idzie, czerpie korzyści z ekonomii skali.
Dzięki nowatorskiemu rozwiązaniu logistycznemu GEFCO, rozwijamy nowy trend dostaw samochodów - powiedział Gao Hong, szef Polestar China. Na początku przygody związanej z posiadaniem auta elektrycznego Polestar, jego dostawa bezpośrednio do domu buduje emocjonalną więź między marką Polestar a naszymi klientami.
GEFCO jest wieloletnim partnerem logistycznym w zakresie logistyki pojazdów gotowych dla spółek grupy w Europie oraz Chinach. Dostawa samochodów Polestar do domu klienta to dodatkowe doświadczenie w ramach bezproblemowego posiadania auta, co też oferujemy. Do realizacji tego celu potrzebni są sprawdzeni partnerzy logistyczni, dysponujący kompetencjami i odpowiednim sprzętem - powiedział David Pansinger, odpowiedzialny za zarządzanie łańcuchami dostaw w Polestar.
GEFCO w ramach współpracy przygotowało flotę pojazdów ciężarowych, która obsługuje dostawy aut elektrycznych Polestar do klientów w tych dwóch miastach. Dzięki pełnym możliwościom śledzenia, właściciel nowego auta jest informowany o przebiegu dostawy w czasie rzeczywistym. GEFCO współpracuje również z Polestar w zakresie krótkoterminowego zarządzania składem pojazdów gotowych. Nowy kontrakt opiera się na dotychczasowej współpracy GEFCO z Volvo od 2016 roku w zakresie transportu gotowych pojazdów z Europy do Chin.
(Źródło: GEFCO)