To pierwsze pojazdy Volvo Trucks w ponad piętnastoletniej historii firmy EURO-TRANS, która w tym czasie stała się liderem zintegrowanych rozwiązań transportowych, dedykowanych dla branży budowlanej w Polsce. Przedsiębiorstwo świadczy usługi dla kopalni kruszyw, producentów betonu oraz firm realizujących inwestycje infrastrukturalne oraz mieszkaniowo-komercyjne. Aby sprostać licznym zamówieniom i rosnącym wymaganiom klientów, firma posiada specjalistyczny sprzęt oraz flotę ponad 400 pojazdów, które są systematycznie wymieniane na nowsze modele.
POLECAMY
W tym roku firma EURO-TRANS wybrała markę Volvo Trucks i powiększyła swoją flotę aż o dwadzieścia sześć nowych ciągników Volvo FM.
Przekonała nas nie tylko jakość pojazdów oraz testy, ale również profesjonalne podejście do klienta. Nie było też najmniejszych problemów z wprowadzaniem modyfikacji do naszych nowych pojazdów. Dlatego obdarzyliśmy Volvo Trucks zaufaniem i zdecydowaliśmy się skorzystać z usług właśnie tej firmy - podkreśla Łukasz Chada, kierownik ds. Transportu Kruszyw z firmy EURO-TRANS.
Nowe ciągniki Volvo FM, które właśnie zostały odebrane przez EURO-TRANS, są dostosowane do potrzeb firm realizujących przewozy na trasach krajowych. Ciągniki Volvo FM są wyposażone w silniki o pojemności 11 litrów i mocy 410 KM oraz sprawdzoną zautomatyzowaną skrzynię biegów I-Shift.
Jest ona uważana za wzorcową na rynku. Świetnie sprawdzi się w firmie EURO-TRANS, której kierowcy jeżdżą głównie na trasach krajowych gdzie warunki ruchu wymuszają częste zmiany prędkości, hamowania i zatrzymywania się. Skrzynia ta jest również bardzo wygodna w przypadku manewrowania np. podczas rozładunków i załadunków towaru. Dodatkowo skrzynia I-Shift wyposażona jest w funkcję I-Roll czyli tzw. ”wolne koło” oraz współpracuje z inteligentnym tempomatem I-See, który odczytuje topografię terenu i na tej podstawie dobiera odpowiednie przełożenie oraz dostosowuje prędkość pojazdu aby uzyskać najniższe zużycie paliwa - podkreśla Arkadiusz Gruchała z Volvo Trucks.
W pojazdach Volvo FM zadbano również o komfort kierowców. Wyposażono je w podwyższane, przestronne kabiny sypialne typu GLOBETROTTER oraz system Audio-High z wbudowanym systemem głośnomówiącym, który zwiększa bezpieczeństwo podczas jazdy.
Pojazdy, które trafiły do EURO-TRANS zostały, dodatkowo, dostosowane do indywidualnych potrzeb firmy. Dwadzieścia samochodów to ciągniki siodłowe ze specjalną przystawką i hydrauliką przeznaczone pod naczepy samowyładowcze. Będą one używane do przewozu różnego rodzaju kruszyw, stanowiącego ważny element działalności firmy. Pozostałe sześć pojazdów to ciągniki z przystawką i kompresorem przystosowane pod cementonaczepy.
Kontrakt z EURO-TRANS obejmuje także dwa dodatkowe, cztero- i pięcioosiowe podwozia typu FMX, które właśnie zabudowją się pompami do betonu i będą dostarczone w późniejs...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
- dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
- dostęp do czasopisma w wersji online,
- dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ... i wiele więcej!