Packeta Poland, globalna platforma dla e-commerce, intensywnie rozwijająca swoją działalność na polskim rynku od września ubiegłego roku, wchodzi na rynki Krajów Bałtyckich, tj. Litwy, Łotwy i Estonii. Oznacza to, że działające tam e-sklepy mogą wysyłać przesyłki do wszystkich krajów obsługiwanych przez Packeta Group w 33 krajach – do ich dyspozycji jest ponad 10 tys. punktów odbioru należących do Packety oraz ponad 92 tys. punktów partnerskich, a litewscy, łotewscy i estońscy klienci – robić zakupy w zagranicznych sklepach, które dostarczy im Packeta.
W Polsce Packeta specjalizuje się w obsłudze e-sklepów sprzedających produkty za granicę – od września, kiedy zintensyfikowała działania na polskim rynku, do końca grudnia 4-krotnie zwiększyła liczbę dostarczonych z Polski przesyłek, podpisała umowy z kilkudziesięcioma e-sklepami sprzedającymi swoje towary za granicę. Obsługuje również e-sklepy działające na Litwie, Łotwie i w Estonii, dla których pełni także rolę hub-u, w którym przesyłki z krajów bałtyckich są sortowane i rozsyłane do pozostałych państw. Z tych samych usług Packety mogą skorzystać polscy klienci indywidualni, robiący zakupy w zagranicznych e-sklepach tych krajów. Dla przykładu, klient robiąc zakupy w e-sklepie na Litwie, który posiada umowę z Packetą może wygodnie odebrać je w dedykowanych punktach odbioru. Wszystko dzięki umowom, jakie Packeta zawarła z lokalnymi dostawcami i e-kurierami w Krajach Bałtyckich oraz w Polsce.
POLECAMY
Packeta posiada w...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
- dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
- dostęp do czasopisma w wersji online,
- dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ... i wiele więcej!