Dołącz do czytelników
Brak wyników

MAGAZYNOWANIE , OTWARTY DOSTĘP

6 września 2021

Jak usprawnić proces pakowania w e-commerce?

0 1607

Automatyzacja pakowania w e-commerce buduje silną przewagę konkurencyjną. Rozwiązania, które oferuje Silny&Salamon, pomogą dobrze przygotować się nie tylko do sezonowych wzrostów zamówień, ale też do trwałego wzrostu efektywności procesów logistycznych, m.in. dzięki bezpośredniemu nadrukowi etykiety logistycznej na worku. Firma proponuje nieodpłatne testy spakowania konkretnych produktów, by sprawdzić jakość i estetykę finalnych opakowań.

Polski e-commerce należy do najdynamiczniej rosnących rynków europejskich, co w połączeniu ze sprzedażowym szczytem w 4. kwartale, nakłada na firmy działające w tym kanale konieczność usprawniania procesów logistycznych, w tym automatyzację pakowania przesyłek. Jak podkreśla Karol Szostak, product manager z firmy Silny&Salamon, która jest wyłącznym dystrybutorem Autobag®, światowego lidera urządzeń do pakowania, maszyny te bardzo dobrze sprawdzają się e-commerce.

POLECAMY

W zależności od potrzeb można konfigurować właściwe rozwiązanie. W przeciwieństwie do technologii flowpack, zmiana formatu i rodzaju opakowania oznacza po prostu zmianę rolki z workami bez konieczności przezbrojenia urządzenia i demontażu zainstalowanego oprzyrządowania. Maszyny wyróżniają się też niskimi kosztami eksploatacji i łatwością obsługi, a dzięki zastosowaniu technologii next- bag- out maszyna podaje worek z naniesioną już etykietą logistyczną, a następnie, po załadowaniu produktu automatycznie go zgrzewa. Worek jest wtedy gotowy do wysyłki dodaje ekspert.

Aktualnie dystrybutor proponuje nieodpłatne testy spakowania konkretnych p...

Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałow pokazowych.
Załóż bezpłatne konto Zaloguj się

Przypisy