Dołącz do czytelników
Brak wyników

AKTUALNOŚCI

6 września 2022

GS1 nagrodzi firmy za wdrożenia w duchu paperless

0 139

Startuje czwarta edycja konkursu Kod Innowacji GS1 Polska. W tym roku jury weźmie pod lupę wdrożenia standardów GS1 eliminujące wymianę papierowych dokumentów w firmie.

Naszym celem jest upowszechnianie standardów GS1 w całym łańcuchu wartości. Nie uda się to jednak bez zaangażowania zarówno producentów, jak i sieci handlowych oraz operatorów logistycznych. W tegorocznej edycji konkursu chcemy promować tych uczestników łańcucha dostaw, którzy są odważnymi pionierami we wdrażaniu elektronicznych dokumentów
– komentuje Marta Szymborska, Menedżer ds. Komunikacji, PR i ESG w GS1 Polska. 

POLECAMY

Więcej o edycji 2022

Prestiżowa nagroda konkursu Kod Innowacji przyznawana jest od 2018 roku firmom lub instytucjom, które skutecznie wdrożyły globalne standardy GS1. Nagrody  w dwóch kategoriach (MŚP oraz duże przedsiębiorstwa) przyznaje niezależne jury, a przyznaniu nagrody publiczności decyduje społeczność online.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęły:  Forbes, TSL Biznes, Nowoczesny Magazyn, Logistyka a Jakość, Logistics Manager, Logistyka, Pracujwlogistyce.pl, Top Logistyk.

Udział w konkursie można wziąć rejestrując, do 30 września, wdrożenie na stronie: https://kodinnowacji.pl/zglos-firme/

Więcej o idei konkursu: https://kodinnowacji.pl/#dlaczego

GS1 to międzynarodowa organizacja not for profit, działająca w 150 krajach, od początku istnienia wspiera handel. W tym celu wdrożyła standardowy kod kreskowy znany i używany dziś na całym świecie, uznany przez BBC za jedną z 50 rzeczy, które w największym stopniu przyczyniły się do powstania nowoczesnej gospodarki. Standardy GS1 pomagają firmom identyfikować, gromadzić i współdzielić informacje o produktach. Współcześni konsumenci żądają szybkiej, dokładnej i kompletnej informacji na temat towarów, którą mogą uzyskać dzięki dostępowi do systemów identyfikowalności (z ang. traceability). Dzięki systemowi GS1 partnerzy handlowi mogą łatwo współpracować i udostępniać informacje na temat widoczności w całym łańcuchu dostaw. Więcej informacji.

 

Przypisy