GLS Poland rozpoczyna współpracę z Auchan

RYNEK AKTUALNOŚCI

Już od 1 października w sklepach Auchan zaczną działać punkty odbioru GLS. To kolejny element nowej strategii rozwoju firmy kurierskiej.

W nowych punktach GLS klienci odbiorą przesyłki ze sklepów internetowych – od razu zamówione z doręczeniem w tej formie lub przekierowane do punktu przez samego odbiorcę już w trakcie dostawy, co umożliwia usługa FlexDeliveryService. Będzie tam można również dokonać zwrotu przesyłki do sklepu online.

Cieszymy się z nawiązania współpracy z Auchan, ponieważ to kolejny krok w realizacji naszej nowej strategii, w której centrum zawsze stawiamy klientów. Wiemy, że najważniejsze są dla nich czas i wygoda. Dlatego konsekwentnie rozwijamy naszą sieć, m.in. uruchamiając kolejne punkty odbioru paczek. Zależy nam na tym, aby były łatwo dostępne dla klientów, blisko ich domów czy miejsc pracy, w doskonale skomunikowanych lokalizacjach. Jest to szczególnie ważne z punktu widzenia wygody odbiorców indywidualnych. Teraz będą mogli odebrać przesyłkę przy okazji zakupów mówi Szymon Lauer, dyrektor ds. rozwoju produktów GLS Poland.

Przesyłki dostarczane przez GLS do sklepów Auchan będą czekały w punktach obsługi klienta, które zostaną odpowiednio oznakowane i przygotowane. Usługi GLS w sklepach francuskiej marki będą uruchamiane stopniowo. Na stronie www.auchan.pl można znaleźć szczegółową listę sklepów, w których już są dostępne.

Wprowadzenie świadczeń kurierskich i pocztowych, jest kolejnym udogodnieniem w oferowanym przez Auchan zestawie usług i pozwoli na bardziej efektywne wykorzystanie czasu klientów przeznaczonego na zakupy i zwiększenie ich komfortu. Jest też odpowiedzią na aktualne oczekiwania kupującychzaznacza Małgorzata Piekarska, dyrektor Marki/Klienta/Data/Digital/SI w Auchan.

Działania wdrożeniowe we współpracy z siecią Auchan oraz firmą kurierską GLS koordynuje Pointpack, integrator oraz partner technologiczny, budujący rozwiązania IT, a także usługi serwisowe dla branży handlowej oraz kurierskiej w obszarze infrastruktury pierwszej i ostatniej mili logistyki miejskiej. 

Współpraca poszczególnych podmiotów we wdrożeniu usług kurierskich to dowód na stworzenie ekosystemu technologicznego, który zapewnia wygodę, oszczędza czas oraz ma wpływ na zmniejszenie zanieczyszczeń środowiska poprzez optymalizację w branży kurierskiej, szczególnie w obszarze miejskim. Dynamiczny rozwój punktów nadawczo-odbiorczych (obecnie ok. 12 tys.) to odpowiedź na wzrost zainteresowania usługami kurierskimi wśród klientów oraz lokalnych mieszkańców, którzy szczególną uwagę zwracają na dostępność punktów odbioru i nadań w pobliżu miejsca swojego zamieszkania, przy robieniu codziennych zakupów – zauważa Paulina Żmijowska, kierownik ds. marketingu & PR Pointpack S.A.

GLS Poland w całym kraju dysponuje już siecią 1900 punktów nadania i odbioru Szybka Paczka/ParcelShop, a w Europie ponad 25 tys., w ramach międzynarodowej sieci operatora. GLS zapowiada dalsze, systematyczne poszerzanie tej sieci.

Oferujemy coraz więcej opcji dostawy przesyłek, poszerzając zakres usług i funkcjonalności na tzw. ostatniej mili. Punkty odbioru odgrywają tu istotną rolę, ponieważ klienci są coraz bardziej mobilni. Jesteśmy przekonani, że możliwość indywidualnego wyboru formy doręczenia dobrze odpowiada ich oczekiwaniom i potrzebom. Elastyczność działania stawiamy dziś na pierwszym miejscu, oczywiście wraz z terminowością i niezawodnością naszych usług podsumowuje Szymon Lauer.

(Źródło: GLS Poland)

Przypisy