Frigo Logistics i Auchan Retail Polska rozszerzają współpracę

AKTUALNOŚCI OPERATORZY LOGISTYCZNI

Frigo Logistics oraz multiformatowa sieć sprzedaży detalicznej Auchan Retail Polska rozszerzają współpracę, co przełożyło się na powierzenie Frigo Logistics obsługi dystrybucyjnej kolejnych, nowych 34 placówek sieci.

Sprawny przebieg obsługi zapewnia m.in. wykorzystanie sortera Frigo Logistics, pierwszego w Polsce tak zaawansowanego technologicznie rozwiązania z zakresu automatyki magazynowej.

Auchan to kolejna z największych sieci handlowych, z którą Frigo Logistics z powodzeniem kontynuuje współpracę. W ramach dotychczasowych działań, od maja ubiegłego roku liczba obsłużonych przez operatora kartonów dla Auchan przekroczyła symboliczny 1 milion.

Operacje w ramach współpracy realizowane są na całą Polskę wprost z magazynu w Radomsku (woj. łódzkie). Odbywają się one w modelu cross-dock, czyli bez magazynowania. Towary trafiające od producentów do centrum dystrybucyjnego są od razu rozdzielane i tego samego dnia przewożone do 124 sklepów Auchan w całym kraju. Wykorzystanie nowoczesnego sortera pozwala na sprawną i szybką kompletację towarów w temperaturze do -18°C oraz wspiera pracowników w pracy w wymagających warunkach, jakie panują w mroźni. Każdego dnia w centrum dystrybucyjnym Frigo Logistics w Radomsku  kompletowanych jest kilkanaście tysięcy kartonów.

Głęboko mrożone produkty spożywcze muszą być dystrybuowane w kontrolowanych warunkach, a to wymaga dynamicznego oraz bezpiecznego działania na każdym etapie. Cieszymy się z zaufania naszych partnerów, którzy każdego dnia powierzają nam to odpowiedzialne zadanie. Szczególnie cieszy nas poszerzanie współpracy transportowej, bo właśnie ono świadczy o zadowoleniu sieci Auchan ze wspólnych działań. Sorter produktów mrożonych skutecznie wspiera naszą pracę i odpowiada na zmieniające się w ciągu roku zapotrzebowanie sieci – mówi Jarosław Kołodziejski, Dyrektor Operacyjny  Frigo Logistics.

Podjęcie współpracy z Frigo Logistics w maju ubiegłego roku było dla nas ważną strategicznie decyzją, istotną z punktu widzenia dalszego rozwoju i optymalizacji systemu zaopatrzenia i dystrybucji produktów głęboko mrożonych dla całej naszej sieci. Dynamicznie zmieniające się potrzeby konsumenta, podobnie jak sama sytuacja rynkowa, oznaczały potrzebę pozyskania partnera, z którym wspólnie będziemy mogli zapewnić naszym klientom najwyższy poziom obsługi -  tak  w sklepach stacjonarnych, jak i przy zakupach online. Minione miesiące pokazały jak trafny był nasz wybór mówi Piotr Dopierała, dyrektor Logistyki i Supply Chain w Auchan Retail Polska.

(Źródło: Frigo Logistics)

Przypisy