Sprawny przebieg obsługi zapewnia m.in. wykorzystanie sortera Frigo Logistics, pierwszego w Polsce tak zaawansowanego technologicznie rozwiązania z zakresu automatyki magazynowej.
Auchan to kolejna z największych sieci handlowych, z którą Frigo Logistics z powodzeniem kontynuuje współpracę. W ramach dotychczasowych działań, od maja ubiegłego roku liczba obsłużonych przez operatora kartonów dla Auchan przekroczyła symboliczny 1 milion.
Operacje w ramach współpracy realizowane są na całą Polskę wprost z magazynu w Radomsku (woj. łódzkie). Odbywają się one w modelu cross-dock, czyli bez magazynowania. Towary trafiające od producentów do centrum dystrybucyjnego są od razu rozdzielane i tego samego dnia przewożone do 124 sklepów Auchan w całym kraju. Wykorzystanie nowoczesnego sortera pozwala na sprawną i szybką kompletację towarów w temperaturze do -18°C oraz wspiera pracowników w pracy w wymagających warunkach, jakie panują w mroźni. Każdego dnia w centrum dystrybucyjnym Frigo Logistics w Radomsku kompletowanych jest kilkanaście tysięcy kartonów.
Głęboko mrożone produkty spożywcze muszą być dystrybuowane w kontrolowanych warunkach, a to wymaga dynamicznego oraz bezpiecznego działania na każdym etapie. Cieszymy się z zaufania naszych partnerów, którzy każdego dnia powierzają nam to odpowiedzialne zadanie. Szczególnie cieszy nas poszerzanie współpracy transportowej, bo właśnie ono świadczy o zadowoleniu sieci Auchan ze wspólnych działań. Sorter produktów mrożonych skutecznie wspiera naszą pracę i odpowiada na zmieniające się w ciągu roku zapotrzebowanie sieci – mówi Jarosław Kołodziejski, Dyrektor Operacyjny Frigo Logistics.
Podjęcie współpracy z Frigo Logistics w maju ubiegłego roku było dla nas ważną strategicznie decyzją, istotną z punktu widzenia dalszego rozwoju i optymalizacji systemu zaopatrzenia i dystrybucji produktów głęboko mrożonych dla całej naszej sieci. Dynamicznie zmieniające się potrzeby konsumenta, podobnie jak sama sytuacja rynkowa, oznaczały potrzebę pozyskania partnera, z którym wspólnie będziemy mogli zapewnić naszym klientom najwyższy poziom obsługi - tak w sklepach stacjonarnych, jak i przy zakupach online. Minione miesiące pokazały jak trafny był nasz wybór – mówi Piotr Dopierała, dyrektor Logistyki i Supply Chain w Auchan Retail Polska.
(Źródło: Frigo Logistics)