Zalando do końca roku rozszerzy model współpracy z handlowcami stacjonarnymi – Connected Retail - o udostępnienie na niemieckiej platformie asortymentu ponad 600 sklepów tradycyjnych. Projekt ten rozpoczął się w firmie cztery lata temu. Zalando udało się stworzyć otwarty ekosystem, będący polem współpracy wszystkich grup branży modowej na płaszczyźnie cyfrowej. Ambicje Zalando w tym zakresie nie kończą się na Niemczech. W 2019 roku model Connected Retail zostanie wprowadzony na rynki zagraniczne, na których obecne jest Zalando, w pierwszej kolejności w Holandii.
POLECAMY
Dzięki Connected Retail sprzedawcy współpracujący z Zalando mogą poszerzyć dostępność swojego asortymentu w sklepach stacjonarnych o platformę internetową. Przykładowo, kiedy klient zamawia artykuł, którego nie ma już w magazynie Zalando, ale posiada go któryś z partnerów, zamówienie wysyłane jest do sklepu znajdującego się najbliżej adresu dostawy. Lokal odbiera zamówienie i wysyła je bezpośrednio do klienta, który otrzymuje przesyłkę szybko i sprawnie.
Connected Retail jest centralnym elementem platformy Zalando. Znajdujący się w ofercie asortyment 600 sklepów dowodzi, że integracja kanałów internetowych i offline ma bardzo pozytywne efekty dla wszystkich: dla klienta, sklepu stacjonarnego i dla Zalando. Dlatego w nadchodzących miesiącach będziemy wprowadzać ten model z dużą liczbą nowych partnerów. W przyszłości będziemy również stosować to rozwiąz...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
- dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
- dostęp do czasopisma w wersji online,
- dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ... i wiele więcej!