Do rywalizacji zgłosiły się dwie sieci handlowe Carrefour Polska z projektem Globalnej Sieci Synchronizacji Danych (GDSN), Makro Cash and Carry z wdrożeniem Elektronicznej Wymiany Dokumentów (EDI). Branżę e-commerce reprezentują dwie platformy zakupowe online - EMPIK i Carrefour Polska, które skutecznie wdrożyły numer GTIN (kod EAN) do jednoznacznej identyfikacji swoich produktów oraz firma IAI, twórca oprogramowania dla sklepów internetowych, który wdrożył standard GS1 SmartSearch, poprawiający widoczność produktów w internecie. W branży TSL dominuje Grupa Raben reprezentowana przez dwie polskie spółki Raben Logistics Polska oraz Fresh Logistics, obie korzystające...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
- dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
- dostęp do czasopisma w wersji online,
- dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ... i wiele więcej!