Dołącz do czytelników
Brak wyników

AKTUALNOŚCI

17 marca 2020

Wizz Air automatyzuje proces zwrotu za odwołane loty

0 187
Linia Wizz Air ogłosiła dzisiaj, że w wyniku znacznej liczby odwołanych lotów spowodowanych ograniczeniami podróży mającymi na celu powstrzymanie rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19, został zautomatyzowany proces zwrotu 120% pierwotnej ceny rezerwacji w środkach WIZZ na konta WIZZ dla klientów indywidualnych.

Wraz z wprowadzeniem automatycznego procesu zwrotów, najpóźniej do 14 kwietnia 2020 roku, zostanie tymczasowo wyłączona rejestracja reklamacji online. Pozwoli to usprawnić obsługę ponad 100 razy więcej otrzymywanych codziennie anulowań. Wizz Air zapewnia, że nawet jeśli potrwa to dłużej niż zwykle, wszelkie roszczenia zostaną rozpatrzone, a klienci otrzymają zwrot kosztów po odwołanym lotach. 

POLECAMY

Z powodu prowadzenia prac nad automatyza...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
  • dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
  • dostęp do czasopisma w wersji online,
  • dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy