W dniach 6–7 kwietnia 2022 r. w hotelu DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre w Warszawie, odbyła się zaległa 12. edycja kongresu Poland and CEE Retail Summit, organizowanego przez firmę European Conferences United. Tegoroczna edycja Retail Summit odbyła się po dwuletniej przerwie spowodowanej pandemią COVID-19.
W kongresie uczestniczyło ponad 1000 osób, którzy mieli możliwość wysłuchania ok. 200 prelegentów z Polski i zagranicy. Organizatorzy nieprzypadkowo nawiązali podczas kongresu do efektu motyla, czyli panemii i wojny na Ukrainie, które to wydarzenia odciskają swoje piętno w handlu i łańcuchach dostaw. – Efekt motyla to element teorii chaosu. Na przykład motyl trzepocze skrzydłami w Trynidadzie i Tobago (Ameryka Południowa) – a kilka miesięcy później rozpętuje się huragan w Europie – mówi Caspar Haring, COE European Conference United.
POLECAMY
Konferencja odbyła się równolegle na pięciu scenach tematycznych: głównej, innowacjach cyfrowych, łańcuchu dostaw. Wymienionym blokom tematycznym towarzyszyły wydarzenia poświęcone budowaniu networkingu i współpracy: w obszarze handlu retail i e-commerce.
Bardzo c...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
- dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
- dostęp do czasopisma w wersji online,
- dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ... i wiele więcej!