PROCON Awards powstał z potrzeby pokazania jak ważne jest budowanie relacji partnerskich między dostawcami a klientami na rynku B2B. Ścisła współpraca dostawców z klientami oparta na partnerstwie, pozwala na szybkie diagnozowanie zmieniających się potrzeb i oczekiwań, w zależności od obecnego i przewidywanego ich rozwoju organizacyjnego, technologicznego oraz marketingowego.
POLECAMY
Analogicznie do poprzednich lat, konkurs podzielony jest na trzy kategorie:
- IT
- Logistics Services
- Creative Services
W tym roku, mając na uwadze spersonalizowanie podejścia do uczestników konkursu, dla każdej kategorii zostanie przyporządkowana oddzielna Kapituła Konkursowa.
Firmy mogą wysyłać swo...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
- dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
- dostęp do czasopisma w wersji online,
- dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ... i wiele więcej!