Dołącz do czytelników
Brak wyników

WYDARZENIA

29 sierpnia 2019

POD NASZYM PATRONATEM: Jubileusz Targów RetailShow – 10. edycja już w listopadzie

0 178
Już niedługo, w dniach 20-21 listopada, w Centrum EXPO XXI w Warszawie, odbędą się jubileuszowe 10. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow.

Wraz z targami rosło wiele firm, impreza ta również od lat realnie rozwija branżę handlową w Polsce. Na przestrzeni dekady targi RetailShow zmieniały się, by stać się wiodącym wydarzeniem sektora retail nie tylko w Polsce, ale i Europie Środkowo-Wschodniej.  

POLECAMY

10 lat to dobra okazja, by przypomnieć jak zmieniały się targi. Artur Matlakowski, inicjator targów RetailShow, podkreśla, że wystawcy, projektanci przestrzeni handlowych oraz eksperci branżowi, którzy pomagali je tworzyć, znacząco wpłynęli na ich obecny kształt. – Targi RetailShow to główne wydarzenie wystawiennicze branży retail. Mam ogromną satysfakcję, że udało się stworzyć imprezę tak dobrze postrzeganą przez specjalistów. Wypełniliśmy lukę jaka kilkanaście lat temu była na rynku. Co roku intensywnie pracujemy nad ulepszaniem formuły targów, by spełnić oczekiwania wystawców i odwiedzających – dodaje.   

Targi w liczbach

Pierwsza edycja RetailShow, która odbyła się w 2010 roku, zgromadziła 70 wystawców, którym wystarczyło 2200 m2 powierzchni wystawienniczej. Pięć lat później podwoiła się ich liczba, a co dziesiąty był z zagranicy. W 2014 roku ekspozycja zajmowała 3600 m2, natomiast od 2018 roku organizator udostępnia dwie duże hale. Zeszłoroczna edycja zgromadziła ponad 200 wystawców, z czego 15% stanowiły zagraniczne firmy. 

Poza ofertą produktów i usług ważną częścią Targów RetailShow są wydarzenia towarzyszące. Od początku odbywają się konferencja Retail Congress i konkurs Innowacje Handlu. Od 2012 roku w centralnym miejscu targów zgodnie z najnowszymi trendami Modelowy Sklep, a program merytoryczny wzbogaciły otwarte warsztaty w Teatrze Innowacji. Z kolei w 2014 roku organizator zainicjował konkurs Best Shop Concept, który mocno angażuje i integruje środowisko projektantów i właścicieli sklepów w kreowanie coraz nowocześniejszych przestrzeni. 

Ewolucja oferty wystawców

Wielu spośród wystawców uczestniczy w RetailShow od pierwszej edycji. Firmy te konsekwentnie rozwijają swoją ofertę, a udział w targach traktują jako inwestycję, która przynosi długofalowe efekty.

Pamiętam, że przełomowym momentem, który zdecydował o stałej obecności na RetailShow, była wizyta przedstawiciela jednej ze znanych sieci handlowych pod ...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
  • dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
  • dostęp do czasopisma w wersji online,
  • dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy