Dołącz do czytelników
Brak wyników

AKTUALNOŚCI

19 listopada 2018

Kulisy Black Friday w Zalando

177
Zalando po raz czwarty bierze udział w Cyber Week i Black Friday, które urosły do rangi jednego z najważniejszych komercyjnych eventów w handlu detalicznym.

Bazując na pozytywnych doświadczeniach, w tym roku firma celebruje Black Friday we wszystkich 17 krajach, w których działa. Proces przygotowania do wielkiego święta wyprzedaży, rozpoczął się w Zalando już w styczniu i objął szereg procesów biznesowych, technologicznych i logistycznych.

POLECAMY

Dla Zalando Cyber Week i Black Friday stały się ważnymi czynnikami stymulującymi pozyskiwanie nowych klientów i generowanie przychodów. W ubiegłym roku, w sam tylko Black Friday otrzymaliśmy ponad milion zamówień - czterokrotnie więcej niż przeciętnego dnia w 2017 roku. Tym razem, kiedy event obejmie swym zasięgiem więcej rynków, wcześniejsze przygotowanie i planowanie było kluczowe we wszystkich krajach i oddziałach. Naszym głównym celem jest zapewnienie konsumentom tego dnia pozytywnych doświadczeń w czasie zakupów modowych, z bezproblemową obsługą, której nasi klienci oczekują od nas zawsze, pomimo dużego ruchu na stronie - komentuje Moritz Hahn, senior vice president of commercial business w Zalando Fashion Store.

W ciągu kilku kolejnych dni Zalando będzie dzielić się kuluarowymi spostrzeżeniami z perspektywy trzech obszarów biznesowych: kampanii, technologii i logistyki, porównując jak wyglądały ubiegłoroczne wyniki do planowania tegorocznego Cyber Week. O kulisach przygotowań do tego przedsięwzięcia opowiadają: Yasmin...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
  • dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
  • dostęp do czasopisma w wersji online,
  • dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy