Choć koronawirus bez wątpienia uderza w dużą cześć gospodarki, dla niektórych – przede wszystkim zaś branży e-commerce – staje się szansą na wypracowanie dodatkowych zysków. Obsługa zamówień przy ich wzmożonej liczbie i wielkości wymaga jednak wydajnych procesów intralogistycznych. Czy da się „od ręki” zwiększyć efektywność transportu wewnętrznego? Sprawę komentuje Wojciech Szmulczyński, dyrektor handlowy STILL Polska – kompleksowego dostawcy nowoczesnych rozwiązań intralogistycznych m.in. dla branży e-commerce.
Mimo zagrożenia epidemiologicznego firma STILL Polska zachowała pełną sprawność operacyjną. Doradcy handlowi i techniczni pracują z klientami za pośrednictwem elektronicznych platform komunikacyjnych i są w stanie polecić optymalne rozwiązania pozwalające zwiększyć płynność procesów intralogistycznych. Normalnie funkcjonuje także sklep online STILL Polska (still.pl/sklep), gdzie można od ręki kupić niewymagające dodatkowej konfiguracji modele. Łańcuchy dostaw części zamiennych są nienaruszone, a technicy serwisu pozostają w gotowości – wyposażeni w środki higieny pozwalające sprostać epidemiologicznym wytycznym w zakładach klientów. Z punktu widzenia dostaw i utrzymania ruchu nic nie stoi więc na przeszkodzie, żeby – jeśli zaistnieje zwiększone zapotrzebowanie na obsługę transportu wewnętrznego – wdrażać obecnie wydajne rozwiązania intralogistyczne.
POLECAMY
W przypadku konieczności tymczasowego zwiększenia przepustowości procesów logistycznych do dyspozycji klientów mamy bogatą ofertę wynajmu krótkoterminowego. Flota STILL Polska liczy ponad 2700 pojazdów przeszło 60 różnych typów: od w...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
- dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
- dostęp do czasopisma w wersji online,
- dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ... i wiele więcej!