Celem powołania nowej specjalizacji jest pomoc przedsiębiorstwom w wykształceniu kadr dynamicznie rozwijającej się branży e-commerce.
POLECAMY
Polski e-commerce jest wart ponad 40 mld złotych. Prognozowane dwucyfrowe tempo rozwoju niezmiennie się utrzymuje. W 2017 roku 54 proc. polskich internautów kupowało online (w porównaniu z 50 proc. w roku 2016) . To około 15 mln osób. Wraz z e-handlem rozwijają się usługi wspierające takie jak marketing czy logistyka. Na rynku pracy wciąż pojawiają się nowe oferty dla specjalistów z zakresu e-commerce.
Przez wiele lat nasza organizacja koncentrowała się na działalności w sprzedaży offline, pomagając firmom usprawniać ich procesy logistyczne. Dziś, gdy każda firma przenosi część swojej działalności do sieci, naszymi działaniami wspieramy również handel online, m.in. za sprawą strategicznej współpracy z firmą Google. Merytoryczne wsparcie kierunku e-commerce jest dla nas naturalną konsekwencją naszych działań i misji. Chcemy bowiem pomóc rozwijać się firmom, a dzięki know-how i globalnemu doświadczeniu ze 150 krajów, którymi dysponuje GS1, to może być łatwiejsze - komentuje dr Elżbieta Hałas, członek zarządu GS1 Polska.
Studia e-commerce organizowane przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu to:
- jedyne studia podyplomowe w Polsce o tak dużym ładunku wiedzy operacyjnej w dziedzinie handlu elektronicznego,
- zajęcia dydaktyczne bazujące na wielu praktycznych studiach...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
- dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
- dostęp do czasopisma w wersji online,
- dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ... i wiele więcej!