Dołącz do czytelników
Brak wyników

AKTUALNOŚCI

8 lutego 2018

50% wzrost sprzedaży dzięki zrównoważonym opakowaniom na owoce Smurfit Kappa

146
Zrównoważone opakowania Smurfit Kappa zmieniają obraz europejskiego sektora świeżych produktów - jeden z klientów odnotował wzrost zyskowności sprzedaży o 50%.

Firma Smurfit Kappa nawiązała współpracę z dostawcą świeżych owoców w Polsce, który chciał znaleźć bardziej zrównoważoną i higieniczną alternatywę dla drewnianych skrzynek i kobiałek używanych dotychczas przez niego do truskawek. Zespół specjalistów przeanalizował opakowanie i wszystkie aspekty łańcucha dostaw, a także zidentyfikował kluczowe czynniki przyczyniające się do powstania uszkodzeń podczas transportu. 

POLECAMY

Wyniki testów i analizy zostały wykorzystane do stworzenia projektów SoFruPak i SoFruBox, które zapewniają najlepszą wydajność procesów logistycznych dzięki zmniejszeniu przestrzeni magazynowej o 70%. Ponadto atrakcyjny wygląd marki wywierający maksymalny efekt w sklepie doprowadził do 50% wzrostu sprzedaży produktów.

Rosnąca liczba sprzedawców detalicznych i producentów żywności w Europie dostrzega...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
  • dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
  • dostęp do czasopisma w wersji online,
  • dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy