Tam, gdzie online staje się offline, czyli logistyka w e-sklepie

OPERATORZY LOGISTYCZNI
Najczęściej e-sklepy udostępniają kupującym jedynie dwie metody dostawy. Klienci najchętniej wybierają kuriera, ale wciąż mocno trzymają się listy polecone - wynika z danych platformy Shoper.

Choć w sklepie internetowym proces zakupowy odbywa się online, o satysfakcji klienta decyduje jego offline’owe doświadczenie z produktem. Szybka i tania dostawa jest coraz ważniejszym czynnikiem w podejmowaniu decyzji zakupowej przez e-klienta. W logistykę i dystrybucję inwestują duże podmioty, wystarczy przytoczyć przykład nowych, nowoczesnych magazynów Amazonu, Wallmartu czy Zalando. W kierunku własnych usług transportowych zmierza prawdop...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
  • dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
  • dostęp do czasopisma w wersji online,
  • dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ... i wiele więcej!

Przypisy