Podobnie jak w innych częściach świata, nazwa Prada w Chinach jest synonimem ekskluzywności. Mimo to sprzedaż rośnie w stałym tempie. – Wschodząca klasa średnia w Chinach odgrywa coraz ważniejszą rolę, jeśli chodzi o popyt na towary luksusowe – mówi Annie Zhou, deputy general manager eCommerce/Vertical Market & Key Accounts w DB Schenker.
POLECAMY
Annie Zhou wyjaśnia, że najpopularniejszymi towarami w kolekcji Prada są torebki, buty, perfumy i dodatki odzieżowe.
Przez długi czas rynek dóbr luksusowych w Chinach był zdominowany przez segment produktów dla mężczyzn – tłumaczy Annie Zhou. – Teraz bardziej widoczny jest element kobiecy, głównie ze względu na rosnącą siłę nabywczą kobiet.
Ogromne odległości, które trzeba p...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
- dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
- dostęp do czasopisma w wersji online,
- dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ... i wiele więcej!