Dołącz do czytelników
Brak wyników

OPERATORZY LOGISTYCZNI

21 września 2018

Kto dowozi w 2018?

Wojny cenowe wśród firm kurierskich, walka o dominację między pocztą a paczkomatami, a do tego rynek pracownika zwiększający koszty firm. Na rynku logistycznym nie jest lekko. Ta sytuacja odbija się na klientach.

Dostawcom coraz trudniej jest utrzymać dobrą jakość usług. O tym, co czeka nas w branży logistycznej w 2018 roku, opowiada Raport Logistyka 2018.

POLECAMY

Dla klientów, a w efekcie dla tempa wzrostu całego e-commerce, kluczowa jest terminowość i szybkość doręczenia przesyłki do odbiorcy. Jest większa szansa, że klient będzie lojalny,  gdy jego przesyłka dotrze na czas, najlepiej już na drugi dzień. Czy rynek logistyki jest na to gotów? Jak wpasowuje się w rosnące wymagania polskich konsumentów A.D 2018?

Ze względu na otoczenie biznesowe, przewoźnicy nie będą mogli już dłużej  konkurować o klienta wyłącznie ceną. Większego znaczenia nabiera tzw. ostatnia mila i wysoki jakościowy kontakt z klientem. To doświadczenie zadecyduje o tym, czy klient ponownie skorzysta z przewoźnika, a nawet ze sklepu, w którym zamówił towar - powiedział Artur Halik, head of shoper premium.

Coraz więcej sposobów dostawy

Klienci wymagają od sprzedawców oferty coraz bardziej różnorodnej pod względem dostępnych firm oraz cen przewozu. W porównaniu do poprzednich lat, o około połowę zmalała liczba sklepów oferujących tylko jeden sposób dostawy. Wyniosła...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
  • dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
  • dostęp do czasopisma w wersji online,
  • dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy