Teraz operator odpowiada za obsługę logistyczną zamówień, składanych w sklepie internetowym www.norauto.pl. Tym samym w mszczonowskim centrum dystrybucji Norauto, zarządzanym przez ID Logistics, scentralizowano obsługę wszystkich kanałów sprzedaży sieci w Polsce, zarówno stacjonarnej jak i e-commerce.
POLECAMY
W ramach obsługi e-commerce, ID Logistics odpowiada za kompletowanie, kontrolę poprawności przygotowanych zamówień oraz, przy współpracy z firmą kurierską, wysyłkę zakupionych artykułów do klientów. Asortyment towarów, dostępny w centrum dystrybucji, jest bardzo zróżnicowany i obejmuje 2 700 SKU (rodzajów) artykułów składowanych w magazynie oraz sezonowych, dostarczanych przez dostawców zewnętrznych. Są to artykuły i akcesoria samochodowe, o różnych wymiarach, kształcie i wadze, od żarówek, wycieraczek, akumulatorów, części zamiennych po opony, foteliki samochodowe i bagażniki dachowe.
Najmniejszym, skompletowanym przez nas zamówieniem w ramach obsługi kanału e-commerce, było pojedyncze etui na kluczyki samochodowe, a największym bagażnik dachowy. Z punktu widzenia obsługi magazynowej, głównym wyzwaniem będzie dla nas obsługa sprzedaży sezonowej, przede wszystkim opon - uzupełnia Paweł Gajda, kierownik działu obsługi Norauto, ID Logistics Polska.
Rozszerzenie zakresu współpracy o obsługę kanału e-commerce wymagało od ID Logistics wprowadzenia zmian zapewniających efektywną obsługę magazynową. Dotyczyły one m.in. nowej organiz...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
- dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
- dostęp do czasopisma w wersji online,
- dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ... i wiele więcej!