DHL Parcel to spółka specjalizująca się w rozwiązaniach logistycznych dla sektora e-commerce, który w Polsce rozwija się bardzo intensywnie. Według najnowszego raportu Gemius o rynku e-commerce w kraju w 2017 roku, ponad połowa polskich internautów kupuje online. Dla porównania w 2016 roku, odsetek ten wynosił 48 proc. Wśród najczęściej kupowanych produktów, aż 73 proc. badanych wskazuje kategorię fashion, czyli odzież, akcesoria i dodatki.
POLECAMY
Staramy się reagować na ten niezwykle dynamiczny rozwój rynku i wprowadzamy do swojej oferty coraz to nowe...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
- dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
- dostęp do czasopisma w wersji online,
- dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ... i wiele więcej!