Trendy, które zdominują handel i rynek płatności w 2022 roku. Dywersyfikacja kanałów sprzedaży

PROGNOZY

Nowe zwyczaje zakupowe, które zaczęły kształtować się wiosną 2020 r., widocznie wpisały się w krajobraz polskiego handlu detalicznego. Prym zaczęły wieść koncepty łączące elementy tradycyjnego handlu z e-commerce.

Przedsiębiorcy nie odwrócili wzroku od wysokich wymagań klientów i szukają rozwiązań, które wyróżnią ich pośród konkurencji. Co mogą i powinni zaoferować w nadchodzącym roku?

Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe na straży bezpieczeństwa

Od tradycyjnych placówek bankowych, które zamiast zamykać się testują automatycznych doradców, przez zaawansowane algorytmy profilujące i oceniające zdolność kredytową, po systemy analizujące potencjalne cyberprzestępstwa w płatnościach w 2022 r. będziemy świadkami jeszcze większego wykorzystania inteligentnych technologii przez firmy z sektora finansów i e-commerce. Dla internetowych sprzedawców i platform typu marketplace oznacza to zwrot w kierunku rozwiązań budujących silną tarczę bezpieczeństwa cyfrowego dla ochrony ich klientów, np...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
  • dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
  • dostęp do czasopisma w wersji online,
  • dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ... i wiele więcej!

Przypisy