Omnichannel to większa elastyczność. Wpływ x-channels pod jednym dachem centrum dystrybucyjnego – czy to połączenie nas nie zgubi?

RAPORT

W pierwszym dniu XIII Kongresu Modern Warehouse, 16 listopada br., odbył się panel dyskusyjny na temat omnichannel i wielokanałowości obsługi zamówień pod jednym dachem centrum dystrybucyjnego.

Moderatorem dyskusji był Damian Kołata, Partner, Head of Industrial&Logistics Poland/Head of E-Commerce CEE Cushman & Wakefield, a w panelu uczestniczyli: Sebastian Kaczmarski, Central Fulfilment Operations Manager PL IKEA, ekspert PSME, Konrad Osiadacz, Product Director – Omnichannel & Urban Logistics Central Europe FM Logistic, dr hab. Arkadiusz Kawa, dyrektor Łukasiewicz – Instytutu Logistyki i Magazynowania, Jakub Czyżkowski, współzałożyciel i współwłaściciel Sente, i Maciej Krupa, doradca klienta WMS HIT-Kody Kreskowe.

Chiny to jedyny rynek, gdzie udział sprzedaży i e-commerce w handlu detalicznego jest większy niż 50%. Chińscy klienci uwielbiają mieszać kanały dystrybucji. Historia pokazuje, że 85% transakcji przebiegało przez różne kanały dystrybucji. Czy taki pomysł dystrybucji wielokanałowej jest dobry?

Konrad Osiadacz
Nie widzę przeciwskazań, żeby pod jednym dachem łączyć wiele kanałów dystry...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
  • dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
  • dostęp do czasopisma w wersji online,
  • dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ... i wiele więcej!

Przypisy