Amazon jako najcenniejsza marka świata w sektorze handlu detalicznego w rankingu BrandZ™ Top 100 za rok 2017

AKTUALNOŚCI
Amazon zachował palmę pierwszeństwa jako najcenniejsza marka świata w kategorii handlu detalicznego w rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ™ Top 100 za rok 2017, ogłoszonym dzisiaj przez WPP i Kantar Millward Brown.

Marka ta odnotowała także najszybszy wzrost w pierwszej dwudziestce detalistów w rankingu BrandZ, szybując do góry aż o 41% (wartość: 40,1 mld USD) w ujęciu rok do roku. Amazon zawdzięcza ten sukces nieustannym innowacjom – robienie zakupów online stało się teraz szybsze i wygodniejsze dzięki inicjatywom takim jak Amazon Prime Pantry czy Amazon Prime Now. Amazon zdobywa także uznanie jako dostawca, który wypracowuje nowe podejście do wszystkich form handlu detalicznego, rozwijając koncepcje sklepu bez kas, gdzie płatności dokonuje się za...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
  • dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
  • dostęp do czasopisma w wersji online,
  • dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ... i wiele więcej!

Przypisy